De què va

Les e-shops es van traslladar a una botiga física durant 10 hores

La Fàbrica Moritz Barcelona va acollir els darrers dies 3 i 4 de desembre l’experiència màgica i efímera "e-popping up" una botiga pop up en la que, per primera vegada, 9 emprenedors del sector del comerç electrònic català van oferir els seus productes i van dialogar amb els visitants.

 

e-poppingup

 

Pop Corner aposta pels nous emprenedors i els nous emprenedors aposten per la màgia de l'efímer.

Màrqueting basat en relacions abans que impactes, en persones abans que targets i en experiències abans que anuncis. Aquesta és la filosofia Pop Corner!

Inspirat en el model nord-americà de Pop Up Store. Botiga efímera amb una durada d'entre 1 i 60 dies, on les marques poden oferir en exclusiva els seus productes i rebre el feedback dels consumidors per millorar l'experiència.

Els dies 3 i 4 de desembre, la fàbrica de Moritz va canviar d'aparença i de personalitat per acollir per primera vegada a 9 emprenedors del sector e-comerç català. Van mostrar i vendre els seus productes en un espai físic per fer tangible la seva oferta, acostar-se als assistents i trencar les barreres del món online.

10 hores que van deixar enamorar els nostres sentits. 10 hores perquè els participants coneguéssin de primera mà els productes i puguéssin aprofitar-se de les ofertes exclusives de participar en l'experiència offline. Tot acompanyat de cervesai crispetes.

Per animar l'experiència durant el dia vam tenir música by Keep Real Birds, workshops, cates de vins, conferències de tendències i moltes més sorpreses.

A més, es va premiar la persona més activa en xarxes socials amb una selecció de productes de totes les startups que participaven en l'experiència.

 

entrega del premi

Fet amb per Pop Corner a Barcelona